الاخلاص الروحانية لشيخ استاذ سعد

يا ضيفنا الكريم سلام الله عليك ,,

نعلم جميعاً ان المنتدى مكان لتبادل المنفعة ولكي نفيد ونستفيد ..

من فضلك ساهم بقدر المستطاع واجعل دورك فعال بالمنتدى على الأقل قم بشكر الشخص الذي إستفدت من موضوعه ..

فنحن نعمل جميعاً على نشر الفائدة فشارك في هذا العمل ولا تكتفي بالمشاهدة فقط

المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. ...

للاشتراك اابدا من هنا..
الاخلاص الروحانية لشيخ استاذ سعد

منتدى الاخلاص الروحانية لجلب الحبيب وللابطال السحر وفك الربط , 009647512166372 واتس أب وهاتف .saat2013@yahoo.com . Saats55@yahoo.com

عضو جديد وجديد فى السحر عاوز نصيحه

شاطر

ShiroiTenshi

ذكر عدد المساهمات : 17
    تاريخ الميلاد : 17/01/1992
    المزاج : crazy

عضو جديد وجديد فى السحر عاوز نصيحه

مُساهمة من طرف ShiroiTenshi في السبت ديسمبر 10, 2016 4:58 pm

السلام عليكم
    اتمنى تقبلونى عضو جديد وسطكم هنا
    الحمدلله اتعلمت هنا حاجات فى خلال الساعتين اللى فاتو دول مش هنساهم طول حياتى
    زى الحاجات اللى لازم اخلى بالى منها وانا بتصفح المواقع وانى لازم مقراش اسامى الملوك او اسامى الجن بصفه عامه لان بيحضرو عشان يعاقبونى لكده
    عموما..
    هو فعلا المفروض اول حاجه ابتدى بيها تكون تحصين ليا بس مش عارف ده اعمله ازاى
    لقيت طريقه ولكن كان مطلوب منى فيها زعفران.. وده فى مصر مش عارف بيتجاب منين فى الاصلى منه غالى جدا جدا جدا جدا جدا بيقلولى اغلى تابل.. وفى منه نوعيه مضروبه او بتكون مخلوطه بحاجه
    ولو ممكن استبدل الزعفران بحاجه تانيه
    اما بعد كده انا مش ناوى ادخل المجال بقلب جامد لانى برده بقلق وبخاف من الحاجات اللى مقدرتي متتوصلهاش بس بحب اجرب كل حاجه
    كنت جربت بعض المواقع الاجنبيه منهم موقع فى طريقه لعمل طلسم وجربت اعمله
    بس اما جيت قريت هنا لقيت انى عشان اعمل اى حاجه لازم اكون قاعد ع الارض وانا كنت ع السرير ساعه ما عملت ده عموما كان امبارح الصبح ..
    هو عموما كان بيمنع الطاقات السلبيه وبيعمل ارتداد ليهم لمكان ما جم .. وقالو فى الوصف بتاعه انه من اقدم الحاجات راجع ل 2000 سنه والناس بتشكر فيه اسمه SATOR AREPO 
    وكان بيكتب عامتا من حروف انجليزيه بس ومافيش اى حاجه بتتقال
    والمفروض بعد ما اعمله بمشى بالقلم واتخيل انى بشحنه بطاقه
    وبعد كده بشيله معايا وبالليل بعمل عدم اتصال معاه وقت النوم ويستحسن اشيله فى برطمان زجاج
    دى الحاجه الوحيده اللى جربتها
    طيب ايه تانى...
    حاليا باذن الله ناوى ادرس علوم الحروف والارقام 
    ولكن فى لغه غريبه بتتكتب بيها الطلاسم ..
    دى اعرفها منين واسمها لغه ايه عباره عن اشارات كده وخطوط ملتويه
    وكمان اما اجيب طلسم اعرف منين ان كان شغال حقيقي ولا ده مجرد وهم.. وكمان ولا ممكن يكون حاجه تاذي اللى يجربها .. اكيد فى ناس ممكن يحبو ياذو اللى يجرب الحاجات اللى هما يحطوها..
    وكان مكتوب هنا ف المنتدى عن اذا كنت محتاج السحر عشان فلوس او حب وكده مش هيجي الا اذا كنت عاوزه لمصلحه الناس وكده .. طيب واذا عاوزه كنوع من الدفاع الشخصي بسبب كثره الاعداء حواليا وفى كلام ان بعض منهم بيستعملو السحر فعاوز حاجه هحمى بيها نفسى وكمان اقدر استعملها لو جاتلى الفرصه فى انى اساعد الناس برده ولكن مش هتكون عمل اساسي يعنى.. فهل بكده يشتغل معايا ؟ عارف انه سؤال سخيف  Embarassed
    وكمان كان فى ارقام بتدل على شخصيه الشخص ان كان نارى ولا ترابي ولا مائي ولا هوائي..
    وده من الاسئله اللى دارت فى دماغى طيب انا ممكن احلل الاسم عن طريق الارقام بس هعرف شخصيه الشخص ازاى؟
    ...
    واخيرا عارف انى طولت اوى عليكم وكمان حبه هتطردونى
    ياريت لو فى حد حابب نكون سوا كمبتدئين من جديد مع بعض نساند بعض ونشجع بعض يبعتلى رساله وباذن الله نتقدم للاحسن ^^
    شكرا ليكم
    اخوكم عادل محمد (197)  tongue

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 30, 2017 11:41 am